https://www.instagram.com/tamilalilas/

Nome

Correo electrónico *

Mensaxe *

luns, 11 de maio de 2015

A vida é unha mentira piadosa

Decidín que a vida é unha mentira piadosa, desas que ata é necesario contar de vez en cando.
Decidín que chove porque hai que limpar o mundo de desgracias e de desgraciados coma min.
Decidín moverme para que as unllas dos pés non se me oxidasen co tempo.
Vin tanta dor e tanto medo que decidín facerme valente e sorrinte como as heroínas que salvan o mundo en dúas horas.
Quixen deixar o meu pasado atrás, pero perseguiume sempre.
É algo que hai que aceptar, sen máis cor que a da túa mirada de ollos morenos.
Preciso unha man máis, que con dúas non dou collido nada máis que aire e chuvia.
Preciso máis tempo, menos cartos e máis vida.
Quero liberdade,
pero en exceso,
é inmensa soidade.
Precisamos sincerarnos co corazón, coa brisa e co veleiro no que marchou o meu sonho xa fai algo máis dun tempo prolongado.
E que si non fora polas verbas que me din que merece a pena,
O meu sonho,
Xa faría máis dun ano que morrera.
E con el morrería a illusion, a alegría.

Con el morrería a vida, 
a minha vida.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Publicación destacada

Edén, te esperamos en mayo :D

 Embarazo Tami. 30 semanas 29 años y un embarazo