https://www.instagram.com/tamilalilas/

Nome

Correo electrónico *

Mensaxe *

mércores, 29 de abril de 2015

LVIII

Encerrada aquí me encontro,
con prohibida liberdade.
Se me despisto,
igual me rouban a dignidade que por dereito tenho.
Non poden negarme o aire,
preciso respirar.
Un día sonhei unha nube que voaba polo mar, eu ía nela cantando melodías de mariñeiros que choraban a tristura de non estar en terra coidando o seu castelo e a súa princesa.
Que curioso.
Uns tanto, e outros, demasiado pouco.
Son reixas, reixas grosas e vellas o que vexo ao levantarme do descanso tan mentireiro que me proporciona esta cama sen colchón.
Eque se me van os ollos da cela á brisa do mar que se desperdicia aquí,
día a día.
Soa, sen ter nada,
nin consolo,
só cemento no que encaixo, 
como can no seu descanso,
con dereito ao seu paseo e sen nome.
Son unha presa.
Non son nada xa, roubáronme o dereito a ser muller.

Pequei, vaia se pequei!
Pero creo que merezo unha oportunidade.
En verdade só loitaba por min e a minha liberdade.
As minhas compañeiras choran,
e o peor é que eu tamén sei chorar.
Destrúeme pensar que a vida pasa e a minha nena se me vai.
A minha nena... ela cría na liberdade.
Ela está soa, sen ninguén que a vaia axudar se algún día decide que non pode máis.
Eu tamén sentiría rancor,
pero ás veces pódeche a dor.
Isto non é san.
Que lle pasa ao mundo? 
É tan malo roubar unha sardinha por culpa da fame que matar a un trasno?
Ao meu xa o mataron.
Non me gusta,
non me gusta nada queixarme.
Xuro que nin río nas cóxegas,
pero tenho un bulto inflamado no peito que se me reinflama cada atardecer que pasa e eu sigo aquí,
encerrada,
esperando a ser xulgada.
Merezo un xuízo, con xuíz e avogado.
E non obstante levo aquí xa máis de 490 lúas esperando a celebralo.
Tenhen medo a que me namore da liberdade se saio,
pero o que non saben é que xa hai tempo que dela prendei.
Só queda esperar.
Mais inda que me corten as ás,
bolboreta linda,

non me esquecín de como voar.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Publicación destacada

Edén, te esperamos en mayo :D

 Embarazo Tami. 30 semanas 29 años y un embarazo