https://www.instagram.com/tamilalilas/

Nome

Correo electrónico *

Mensaxe *

martes, 21 de abril de 2015

Sonhando, logreino

Escoitei un asubío dende o cumio do paraíso idílico no que me encontraba aquela tarde de domingo.
Voando en sonhos, decidín dar caza a un deles,
pero fracasei.
Tremores de dúbidas encheron as minhas pupilas.
Desconcerto.
Frustración.
Debuxei unha fonte para calmar a minha sede de veleno mortal e divulguei a noticia da minha decisión fatal aos heroes da bisbarra.
Recomendáronme outro intento.
Dubidei.
Negueime e aceptei.
Aceptei con ansia de vencer a sede que parecía non se saciar nin mirando a perfección dunha bolboreta en pleno voo.
Comecei, e ao intentalo, fracasei.
Fracasei de novo, aínda que case rozando o sonho.
Esvaecinme, por covarde.
Sen corpo, sen fe, sen nada.
Caín nun pozo, outra vez.
E a sede vencía ao sonho, e o sonho, non quería ser cazado por un pirata egoísta que dicía ser dono dun navío aínda sen construír.
A pesar de todo, loitei.
32 días e 19 noites loitei, e á fin decateime.
Comprendín todo, reinventeime.
Collín a minha frecha, o meu escudo, a minha lanza, o meu arco e a minha venda e destruínos.
Ao momento, chorei.
Souben que era o final, á fin e ao cabo, era un ser mortal.
Prostreime no meu xardín recén forneado e durminme. Sabía que ese sonho era para min.
Souben que o meu sonho evitaba ser cazado porque así fora plantexado.
E ao durmir, sonhando co meu sonho, sonhei que por min era sonhado.
E vaia se o logrei.
Á fin ao meu sonho cacei,

xamais espertei.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Publicación destacada

Edén, te esperamos en mayo :D

 Embarazo Tami. 30 semanas 29 años y un embarazo